Succesvolle rebranding voor Rockstar Jewelry

Doelstellingen

  • Vernieuwen van het merkimago om een stijlvolle en klassieke uitstraling te benadrukken

  • Creëren van een visuele identiteit die de sexy en unieke kenmerken van de sieraden weerspiegelt

  • Verbeteren van de algehele merkconsistentie, het logo moest goed uitkomen op diverse formaten van sieradendoosjes tot aan de signin

  • Het logo moest duidelijk leesbaar zijn

Het resultaat

Diepe, rijke kleuren (oud roze en goud) werden gecombineerd met een elegant lettertypen om de stijlvolle en klassieke esthetiek te benadrukken. De gouden foliedruk zorgt voor een luxe uitstraling. Daarnaast werden ronde elementen toegevoegd aan het lettertype om de sexy en unieke kenmerken te weerspiegelen. In de stickers, kaarten en certificaten werd een roze panter patroon toegevoegd om het geheel een hedendaagse en sexy look te geven.

Rockstar over de samenwerking

“Esther heeft mij fantastisch geholpen bij het maken van een nieuw logo en beeldmerk. Wat een top ervaring was het! Maar dat niet alleen. Ze denkt echt met je mee over de branding, het inzetten van het logo en beeldmerk en doorziet waar je heen wil met je bedrijf. Ze zit vol goeie ideeën en kennis, is geduldig en ontzettend fijn om mee te werken. Mijn merk had een re-branding nodig en dit was een geweldige start, ik kan haar van harte aanbevelen en ga haar zeer zeker vaker inschakelen.”

Interesse in samenwerking of meer informatie? Neem gerust contact met me op.

Het oude logo

Het nieuwe logo

Vorige
Vorige

Webdesign G’nger

Volgende
Volgende

Branding Tidalex